سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش و تعمیر محصولات ایساتیس

نمایندگی فروش و تعمیر محصولات ایساتیس: چنانچه قصد خرید محصولات ایساتیس را دارید می توانید با نمایندگی فروش ایساتیس تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات این دسته از برند لوازم خانگی را به شما معرفی نموده. برای اطلاع بیشتر درمورد برآورد هزینه ها نیز می توانید با نمایندگی ایساتیس در کرج تماس بگیرید. همچنین مجموعه ما نمایندگی تمامی محصولات برند ایساتیس را در اقسی نقاط کرج عهده دار می باشد. در ادامه، مطالبی طبق لیست زیر تهیه کرده ایم که در مورد محصولات ایساتیس راهنمای خوبی برای شما خواهد بود .

تاریخچه ایساتیس

شرکت ایساتیس در سال 1385 فعالیت خود را با همکاری با شرکت خوشنام ایتالیایی Ariston در یزد آغاز کرد. در ابتدا ایساتیس با وارد کردن پکیج های دیواری شرکت آریستون و برعهده گرفتن خدمات پس از فروش محصولات تحت نام تجاری ایساتیس مشغول به کار شد. بعد از چند سال فعالیت ایساتیس و استقبال مردم از محصولات ارائه شده، گروه ایساتیس تصمیم به مونتاژ پکیج های دیواری آریستون در کارخانه واقع در یزد گرفت. با انجام این تغییر در شرکت صنعتی ایساتیس ضمن جاری ساختن دانش روز اروپا در ایران منجر به کارآفرینی در استان یزد شد. به مرور زمان و پیشرفت روز به روز شرکت ایساتیس اقدام به طراحی و تولید پکیج های دیواری با برند ایساتیس کرد. تمام تلاش های ایساتیس به این برند کمک کرد تا جایگاه خود را در بازار تثبیت کند و با رقابت سالم توانست به یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار ایران مبدل شود.

در سال 1390 شرکت ایساتیس قدم دیگری در عرصه تولید و اشتغال زایی برداشت. با توجه به تجربه ی همکاری این شرکت با کشور ایتالیا، این بار هم با همکاری یکی دیگر از شرکت های معتبر ایتالیایی فعالیت خود را گسترش داد. گروه صنعتی ایساتیس با وارد کردن خط تولید رادیاتور پنلی از شرکت LEAS ایتالیا بر دایره تولیدات خود افزود

فروش محصولات در بهترین نمایندگی ایساتیس در کرج

سیستم پکیج دیواری نسبت به استفاده از آبگرمکن و شوفاژخانه مرکزی مزیت های برجسته ای دارد. از جمله این مزیت ها می توان به تامین آب گرم داخلی شوفاژها علاو بر آب گرم خانگی اشاره کرد. همچنین سر و صدا و فضای مورد نیاز کمتری که پکیج دیواری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارد باعث محبوبیت این سیستم مخصوصا در آپارتمان ها شده است. امکان تنظیم و دسترسی آسان به پنل کنترل پکیج های دیواری ویژگی برجسته ایست که نظر هر مشتری را به سمت خود جلب می کند.

رادیاتور پنلی ایساتیس با بالاترین ضریب حرارتی در میان مدل های مشابه موجود در بازار محصولی باکیفیت و با راندمان بالاست. کارت گارانتی با امکان 15 سال تعویض خدمت بی رقیبی است که می توانید با خرید از نمایندگی ایساتیس در کرج از آن بهره مند شوید. خط تولید و تکنولوژی پیشرفته ایساتیس از شرکت معتبر ایتالیایی LEAS وارد شده است. این مهم در تولید محصولاتی خاص و باکیفیت نقش به سزایی داشته است.

ظاهر رادیاتورهای پنلی با توجه به جایگیری پنل ها در فصای داخلی و نقشی که در دکوراسیون دارند، بسیار پر اهمیت است. ایساتیس با استفاده از سیستم تمام خودکار رنگ در زمینه ظاهر محصولات نیز حرفی برای گفتن دارد. تنوعی که در سایز پنل های ایساتیس وجود دارد جوابگوی طیف وسیع درخواست هاست. رادیاتورهای پنلی ایساتیس از سایز 60 سانتی متر تا 160 سانتی متر عرضه می شوند.

نمایندگی ایساتیس در کرج

در زمینه تاسیسات نصب هر کالایی به اندازه خود کالا اهمیت دارد. تجربه تلخ نصب اشتباه تاسیسات و به بار آوردن معضلات، خطرات و هزینه های بعدی مسئله ی پرتکراری است که به راحتی قابل پیشگیری است. استفاده از متخصصین نصب محصولات ایساتیس و اجتناب از نصاب متفرقه ساده ترین روشی است که می توان پیش گرفت.

 

نصب اصولی پکیج های شوفاژ توسط نصابان کاربلد و مجرب نمایندگی ایساتیس در کرج این مرحله مهم از راه اندازی تاسیسات تضمین می شود. امکان درخواست نصاب متخصص محصولات ایساتیس به صورت تلفنی برای تمام نقاط کرج فراهم شده است. فقط کافی اسا تماس بگیرید، کارشناسان نصب ایساتیس به سرعت به محل شما اعزام می شوند.

تعمیرگاه مجاز ایساتیس در کرج

سرویس سالیانه پکیج های ایساتیس خدمت دیگری است که سرویسکاران متعهد مرکز هدایتی در تمامی نقاط کرج ارائه می دهند. با سرویس دوره ای پکیج از خراب شدن و متعاقبا هزینه ی تعمیرات پیشگیری کنید. از دیگر مزیت های سرویس پکیج های دیواری کاهش استهلاک و افزایش عمر مفید آنها می باشد.