سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش کولر گازی کم مصرف جنرال

فروش کولر گازی کم مصرف جنرال: با وجود این که برند های بسیار و گوناگونی تولید و ارائه می شوند باز هم یکی از برترین و پر استفاده ترین برند های سیستم های تهویه هوا می باشد و سال هاست در صدر جداول فروش می باشد. استحکام قطعات و کارکرد کم صدای آن از مهمترین علت محبوبیت آن می باشد. این کولر گازی مستحکم و مقاوم برای بسیاری از مناطق از جمله مناطق گرمسیر بسیار کار آمد می باشد.

راهنمای فروش کولر گازی جنرال اصلی

به احتمال زیاد شما نیز اگر قصد خرید کولر گازی را دارید زمانی که وارد بازار می شوید با مدل ها و برند های مختلف رو به رو می شوید که تصمیم گیری را برای شما دشوار می کند و ممکن است در خرید سردر گم شوید که کدام یک برای محیط شما مناسب می باشد.

نمایندگی فروش کولرهای جنرال با ارائه انواع کوار گازی جنرال در مدل ها و ظرفیت های مختلف امکان انتخاب کولر گازی را برای شما راحت تر می کند و شما گزینه های انتخابی بیشتری پیش رو دارید.

پس از انتخاب برند کولر گازی نوبت به انتخاب مدل و ظرفیت کولر گازی متناسب با نیاز شما می شود که بایستی چندین آیتم را در زمان انتخاب در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

فروش کولر گازی جنرال اصلی

  • مواردی که در خرید کولر های جنرال در نظر بگیرید
  • در اولین مرحله باید انتخاب کنید که چه مدلی از کولر های جنرال نیاز دارید (پنجره ای، ایستاده، اینورتر و یا اسپلیت معمولی)
  • گام بعدی این است که شما چه مقدار خنک کنندگی از کولر گازی خود انتظار دارید؟ ظرفیت کولر گازی چند هزار باشد؟
  • سپس تعین کنید بر حسب مساحت محل مورد نظر به چه تعداد کولر گازی نیاز دارید.
  • نکته مهم دیگر انتخاب نوع کمپرسور می باشد که باید به آن توجه ویژه ای شود.
  • حتما تصمیم بگیرید که کولر گازی اینورتر را انتخاب می کنید یا معمولی را. سپس از فروشندهمی توانید سوال کنید که میزان مصرف برق کولر گازی چقدر می باشد.
  • به جایگاه مصرف انرژی کولر گازی نیز دقت کنید که در رده های اول باشد.
  • میزان پرتاب باد کولر گازی نیز می تواند عاملی در انتخاب شما باشد.
  • سعی کنید کولر گازی با گارانتی اصلی را خریداری نمایید.

تشخیص کولر گازی جنرال اصلی از تقلبی

پس از تصمیم گیری در انتخاب ظرفیت و مدل کولر گازی نوبت تشخیص به تقلبی و با اصلی (اورجینال) بودن دستگاه می رسد. در بازار متاسفانه بیش از نیمی از دستگاه های تهویه مطبوع اصل نمی باشد. به همین علت افرادی که اطلاعات کمی دارند و به دنبال دستگاهی ارزان تر هستند فریب این فروشندگان را می خورند و در نهایت دستگاهی با کیفیت پایین را خریداری می نمایند.

 با اینکه کولر های جنرال بسیار پر طرفدار است اما نوع تقلبی آن در بازار بسیار زیاد می باشد که ما در اینجا می خواهیم به شما نحوه تشخیص کولر گازی جنرال اصلی را از تقلبی به طور خلاصه توضیح دهیم.

 

راه های تشخیص کولر گازی جنرال اصلی

اولین و اصلی ترین توصیه ما به شما این است که کولر گازی خود را از نمایندگی فروش کولرهای جنرال معتبر و قابل اطمینان خریداری نمایید.

مورد بعدی این است که خود فروشنده به صورت کتبی به شما گارانتی 5 ساله بدهد.

کولرهای جنرال اورجینال دارای گرید انرژی B می باشد. در دستگاه های تقلبی جنرال نوع گرید A ویا A+ درج گردیده است و به عنوان کم مصرف می فروشند.

به وزن و سنگین و یا سبک بودن موتور دستگاه توجه نمایید. کولرهای اصلی جنرال دارای موتور سیم پیچ سنگین و قوی می باشد.

از هلوگرام خاصی بر روی بسته بندی کولر گازی اورجینال استفاده شده است.

بر روی کندانسور دستگاه آرم جنرال به شکل برجسته حک شده است اما در نوع تقلبی لیبل زده شده است.

شرکت ما به عنوان نمایندگی فروش کولر های جنرال اورجینال در تهران و کرج با سال ها سابقه درخشان در نزد مشتریان خود این اعتبار را کسب کرده است که بهترین نوع کولر گازی جنرال را به آن ها معرفی کرده و همچنین  با گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش این دستگاه را تضمین کرده ایم.

نمایندگی مجاز تعمیرات کولرهای جنرال

 نمایندگی کولرهای جنرال علاوه بر فروش تعمیرات و نصب انواع کولر گازی جنرال را نیز انجام می دهد. این مجموعه توانسته با همت و تلاش تعمیرکاران و تکنسین های متخصص توانسته است در زمان هایی که شما به آن نیاز دارید در کنارتان باشد تا بتواند با اتکا بر دانش و تخصص چندین ساله خود اقدام به سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما نماید تا در فصول گرم و سرد سال چه درمحل کار و چه در محل زندگی خود لحظات آرامی را بگذرانید.

 

غالبا کولر گازی های جنرال دارای قابلیت ایجاد سرماش و گرمایش می باشد. بنابراین با انتخاب کولر گازی های جنرال نیاز شما به سیستم گرم کننده مثل بخاری در زمستان بر طرف می شود و نیاز به هزینه و استفاده از بخاری ها و دیگر وسایل گرمایشی کاهش میابد به نحوی از این کولر در چهار فصل سال می توان بهره برد.

کمپرسور به کار رفته برای این کولر از نوع روتاری می باشد، این کمپرسور با قابلیت و قدرتی که دارد علاوه بر منطق گرمسیر برای مناطق معتدل و مرطوب نیز مناسب می باشد. شرکت جنرال هر ساله از کولر گازی های جدید خود رو نمایی می کند.

که به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه توانسته بخش وسیعی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. اسپلیت جنرال با امکاناتی همچون تایمر، حالت خواب، سیستم توربو و صدای کم تولید می شود. این اسپلیت ها در ظرفیت های 12000 ، 18000 ، 24000‌، 30000 . 36000 و...عرضه می شود. در ادامه به طور دقیق بخش های مختلف این اسپلیت را بررسی می کنیم.