سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر و رفع معایب پکیج ایران رادیاتور

تعمیر و رفع معایب پکیج ایران رادیاتور: اگر پکیج دیواری ایران رادیاتور شما دچار مشکل شد، جهت انجام تعمیرات، شما می‌توانند با با مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از کارشناسان ما در یک مشاوره تلفنی سعی می کنند مشکل دستگاه را بیابد. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای ایجاد شده باشد شما می توانید خود، اقدام به رفع آن کنید.

همچنین شما می توانید برای سرویس پکیج ایران رادیاتور درخواست کنید که یکی از تکنسین های ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تعمیر کاران ما ظرف مدت حداکثر2 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

لازم به ذکر است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظردریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ها مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل پکیج، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات اطلاع یابید.

برطرف کردن رسوب های پکیج

از مهم ترین بخش های سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران، رسوب گیری پکیج می باشد که باید به صورت مرتب انجام شود تا پکیج شما قادر باشد به درستی کار کند و عمر مفید آن بیشتر شود. رسوب گیری به موقع پکیج موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی در پکیج می شود.