سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مواد تمیز کننده موثر برای دفاتر

مواد تمیز کننده موثر برای دفاتر: فصل آنفولانزا تقریباً در گوشه و کنار و در یک دفتر بسته ، این بیماری می تواند به سرعت فوق العاده شایع شود. فقط یک نفر طول می کشد تا همه افراد در مطب بیمار شوند. همانطور که دومینوها از بین می روند ، شما و کارمندانتان می توانید در برابر موارد وحشتناک بیماری زمان تسلیم شوید. چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید؟ کنترل روزمره ارگانیسم های ایجاد کننده بیماری در محل کار شما اولین قدم برای ارتقاء محیط بیماری است. در این مقاله با مؤثرترین مواد تمیز کننده دفتر خود آشنا می شوید تا بتوانید از بیماری جلوگیری کنید.

پاک کننده ها در مقابل ضد عفونی کننده

لوازم تمیز کردن ، بین این دو تفاوت وجود دارد. بهترین شرط شما برای نگهداری از مطب های بدون باکتری و تمیز استفاده از محصولات مضاعف است. پاک کننده های همه منظوره در از بین بردن ذرات گرد و غبار و مانده های کپک که می توانند باعث سرماخوردگی و حساسیت شوند ، مؤثر هستند. ضد عفونی کننده ها باکتریایی را از بین می برد و یا مکانیکی باکتری های ایجاد کننده بیماری را از روی سطوح از بین می برد. برای تمیز کردن بهینه روزانه ، مواد ضد عفونی کننده و پاک کننده های زیر را بی خطر و مؤثر ببینید.

سفید کننده

هیپوکلریت سدیم یا سفید کننده یک ضد عفونی کننده ارزان و بسیار قوی برای استفاده در زندگی روزمره است. به عنوان راه حل های سفید کننده ، بسیار خورنده و سمی ، رقیق در آب راه حل است. چه به صورت اسپری و چه دستمال مرطوب ، سفید کننده یا گزینه های سازگار با محیط زیست برای ضد عفونی سطوح رایج در خانه یا محل کار شما هستند. کشتن میکروارگانیسم هایی مانند:

گر و خاک

باکتریهای خطرناک

آنفلوانزا و ویروس سرماخوردگی

آب اکسیژنه

پراکسید هیدروژن نه تنها به عنوان ضد عفونی کننده زخم مؤثر است. درست مانند سفید کننده ، یک ماده ضد عفونی کننده قوی برای مواد معدنی یا سطوح متداول در محل کار شما است. این نیز تخریب پذیر است. پراکسید هیدروژن بدون نسخه با اطمینان با غلظت های پایین تر از 3? به فروش می رسد. امروزه بسیاری از مارک های مواد شوینده برای تمیز کردن کارآمدتر ، مؤثرتر و عمیق تر ، محلول های پراکسید هیدروژن را تولید می کنند. برای اقدام ایمن یکی از این موارد را در اطراف مطب نگه دارید.

تمیز کردن محصولات برای دفتر شما: ضد عفونی کننده دست و صابون
شستن با آب و صابون بهترین راه برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا است. شستن دست ها و استفاده از ژل های ضد عفونی کننده بر اساس الکل یا فوم ها را با دسترسی آسان آنها انجام دهید. دست ضدعفونی کننده را همیشه در اطراف مطب و صابون در اتاق قهوه و حمام نگه دارید.

صابون مایع ساده بهترین نوع است زیرا باکتری های مکانیکی سطح پوست را از بین می برد. طبق مطالعه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، صابون های ضد میکروبی هیچ فایده ای واقعی ندارند و گران تر هستند. صابون ها می توانند باکتری باقی مانده بر روی سطوح آنها رشد باکتریها را تقویت کنند. دست های خود را به مدت 30 ثانیه با یک صابون مایع قدیمی و قدیمی بشویید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ضد عفونی کننده های مبتنی بر الکل در کشتن میکروب ها وقتی صابون و آب به راحتی در دسترس نیستند ، مؤثر هستند.

تمام پاک کننده های هدف
برای مرتب نگه داشتن دفتر خود ، از یک پاک کننده همه منظوره استفاده کنید. این لایه های دور از گرد و غبار و ذرات قالب ضمن جلوگیری از گردش آنها در فضاهای محدود. بسیاری از محصولات با محلول های ضد عفونی کننده بیرون می آیند. برای یک محصول ساده و سریع کار کنید ، یکی از آنها را انتخاب کنید.

تمیز کردن حرفه ای یک کارت ایمن است

اکنون که هوا سردتر راه ما را پیش می برد و پتانسیل ابتلا به این بیماری زیاد است ، یک نظافت حرفه ای از محل کار خود انتخاب کنید. تمیز کردن کامل دفتر ، فرش و کفپوش برای شروع فصل پاییز یک محیط بدون باکتری را تضمین می کند.

منبع: محصولات تمیز کننده موثر برای دفتر شما