سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازماندهی و تمیز کردن خانه

 

سازماندهی و تمیز کردن خانه: امسال میزبان شکرگذاری هستیم؟ ترکیه ، پر کردن و پهلوها ممکن است جلو و مرکز باشد ، اما در پشت صحنه ، آنچه باعث می شود یک میزبان یکپارچه جمع شکرگذاری فراهم شود ، آماده سازی است که از قبل انجام می شود  . اجازه ندهید که همه چیز تا آخرین لحظه ادامه داشته باشد - داده ها را در تکه های قابل کنترل تقسیم شده در طی 3 روز تقسیم کنید تا در وقت شکرگذاری وقت کافی برای مراقبت از گلدان لوبیای سبز و مقابله با بوقلمون بدست آورید.


اول در مورد تمیز کردن خانه 

دروغ نخواهیم گفت: میزبانی شام شکرگذاری می تواند یک کار دشوار و وقت گیر باشد. غذاهایی برای خرید ، تنظیمات ، دکوراسیون برای آویز کردن ، یک غذای غول پیکر برای تهیه و ... لازم نیست که خانه ای برای تمیز کردن باشد.

از مناطق مشترکی که میهمانان در آن جا می شوند و فضای آن را از بین می برید قدم بزنید. از سبد لباسشویی خود برای ذخیره همه چیزهای کوچک استفاده کنید و در اطراف خانه خود شناور یا پشته شوید. لباسشویی های تاک در اتاق رختشویی ، کمد ، گاراژ یا زیرزمین مانع و از بینش می روند.

کف و گرد و غبار را بین همه کثیفی ها و دست و پا و گوشه های گرد و غبار بشویید. حتماً برای رسیدن به مکانهایی مانند مبلمان و وسایل شکننده در بالای قفسه های کتاب و اطراف فن های فن حتما سخت تر نخواهید بود.

نکته خوب: اطلاعات را خراب کنید و اعضای خانواده خود را ثبت کنید تا نظافت بیشتری کنترل شود. این برای هر روز منتهی به روز شکرگذاری صادق است. تمیز کردن بیشتر سرگرم کننده است وقتی یک فعالیت تیمی است! کودکان می توانند برای کمک به بزرگسالان در مجموعه "جارو" از اندازه خود ، استخدام شوند.

نکات تمیز کننده خیره کننده ای که باعث درخشش منزل شما می شود

کاسه توالت را بوته خوبی به پایین بدهید.

همه وسایل دستشویی و حمام اطراف سینک را مرتب و سازماندهی کرده و به راحتی مرتب وسایل حمام خود را در دوش بچینید.

تمیز کردن عمیق را برای دوش یا حمام انجام دهید.

دیوارها و آینه های دوش را خراش دهید.

نکته خوب: اگر کابینت دارویی دارید ، کاری را که می خواهید از عموهای کنجکاوی یا خاله ها حفظ کنید ، متوقف کنید (همه ما حداقل یک نفر را داریم!) که ممکن است وسوسه شوید تا خروپف کنید.

دستشویی روز قبل از شکرگذاری آشپزخانه را آماده کنید

یخچال و فریزر را تمیز کنید! هر نوع وانت قدیمی یا وسایل منقضی را پرتاب کنید تا جایی برای تمام غذاهایی که آماده می کنید و همچنین مقداری دسرهایی را که میهمانان به شما ارائه می دهند ، جای دهید.

سرمازدگی یخ زدگی ، کالاهای گمشده نیز باعث می شود تا یخ ها جا پیدا کنند زیرا کلید مهمانی خوب یخ است. سینی های مکعب یخ خود را پر کنید.

به سطوح و وسایل آشپزخانه خود با مواد شوینده تمیز کنید.

با یک قلم مو و مجموعه خراش خوب به تمام گره ها و لاله های اطراف سینک و زیر کوره داخل اجاق گاز خود وارد شوید.

سبزیجات نیز باید تمیز شوند. با تمیز کردن سبزیجات خود در روز قبل ، بخشی از بارگذاری مواد غذایی را در روز شکرگذاری بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که تمام برس و مواد پاک کننده صابون شما با صابون پر شده است.

شروع به سرد کردن شراب سفید و گلاب های سرخ خود در یخچال.

زباله و بازیافت خود را بیرون بیاورید.

جارو در اطراف آشپزخانه (بدون نیاز به خم شدن!)

سطل یخ و سرویس های خود را بیرون بیاورید تا در آخرین لحظه بعد از آنها وقت با ارزش خود را صرف نکنید.

نکته خوب: در اطراف بهترین درب بازکن بطری خود را بچسبانید و یک دسته جعبه را ببندید تا در طول جشن ها خاموش نشود. مردم فراموش می کنند که درب بازکن های بطری را بازگردانید و از این طریق از طرف هیچ یک از اعضای خانواده در مورد محل باز بودن درب سؤال نخواهید شد.

روز بزرگ: آخرین دست

استفاده از محلول های مواد شوینده به تمام سطوح اتاق نشیمن ، حمام و آشپزخانه شما یک لاستیک نهایی می بخشد.

سطل زباله و بازیافت خود را با آسترهای تازه مرتب کنید و آنها را با نوار روبنده یا ماسک بزنید تا میهمانان بدانند که کدام است.

حوله های تازه را در حمام آویزان کنید.

لیوان را روی پیشخوان بگذارید تا میهمانان بتوانند به خودشان کمک کنند.

لیمو و لیمو را برای کوکتل خرد کنید

جدول و تمرکز خود را در تهیه غذا و نوشیدنی قرار دهید.

نکته خوب: ماشین ظرفشویی می تواند حجم را تحمل کند ، اما یک قفسه ظرف که می تواند ادعا کند خودش مفید است ، مخصوصاً برای مواردی که نمی توانند شستشوی ماشین باشند. به عنوان یک قاعده شست ، چیزی با چاقوهای تیز باید با دست شسته و خشک شود. هنگامی که ماشین ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی برای نگه داشتن هجوم ظروف ورودی کافی نیست ، زمان آن فرا رسیده است که از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید! یک حصیر خشک کن بکشید تا چین و چربی های بزرگتر خشک شود.

با این هشت راهنمایی درباره تمیز کردن خانه ، خانه خود را قبل از تعطیلات در فرم برتر قرار دهید.

منبع : Få din hemstädning, organiserade och dekorerade för tacksägelse 2019