سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر گازی پرتابل (قابل حمل ) جنرال

فصل تابستان با همه شادابی، سرخوشی و زیبایی ها و لذت هایی که با خود به همراه دارد، می تواند آزار دهنده نیز باشد. همچنین چنان که دمای هوا بالاتر از میزان مشخصی باشد می تواند بسیار خطرناک بوده و موجب آسیب هایی بسیار جدی مثل گرمازدگی ، خستگی یا فرسودگی گرمایی و یا حتی سنکوب و مرگ به خصوص در مناطقی با آب و هوایی گرم و خشک همچون شهرهای جنوبی شود. بنابراین به خصوص اگر شما در منطقه ای گرمسیر زندگی می کنید، استفاده  از یک سیستم خنک کننده مناسب بسیارالزامی می باشد. اما گر اقدام به خرید این محصول نمایید.


کولر گازی پرتابل جنرال 

بدون شک با ورود به بازار یا جست و جو در فضای اینترنت مشاهده خواهید کرد که این محصول نیز همانند بسیاری دیگر از لوازم الکتریکی و الکترونیکی دارای تنوع بالایی می باشد و انتخاب های گوناگونی پیش روی شما وجود دارد. یکی از بهترین دستگاهای پیشنهادی کولر گازی جنرال پرتابل می باشد که در اینجا به آن می پردازیم.

این مدل از کولر گازی جنرال ، دستگاه هایی نسباتا کوچک می باشند که شما می توانید ان را به دلخواه خود جابه جا کنید و در محلی که مورد نظرتان است مورد استفاده قرار دهید. ساختمان این کولرها در واقع با ساختمان کولر های گازی پنجره ای یکی می باشد ( معمولا کوچکتر و فشرده تر از آن ) و همه قسمت های آن به صورت یک پارچه می باشند. اما تفاوت بین این دو مدل این است که شما احتیاجی به نصب کولر های پرتابل جنرال نخواهید داشت و می توانید آن را به هر کجا حمل کنید. گفتنی است که کولرهای گازی قابل حمل جنرال  معمولا برای محیط های کوچک همچون اتاق های 30 در 30 ، دفاتر شخصی ، مغازه ها و …کاریرد دارند. علاوه بر این لازم به ذکر است که جهت استفاده از این کولر ها در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون باید انتقال میابد.

منبع: کولر گازی جنرال برای مناطق گرمسیر