سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور

 

سرویس انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور: به احتمال زیاد شما نیز تا به حال تجربه کرده اید که در هنگام دوش گرفتن آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود. بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد. این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است  .

سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور

رسوب موجود در لوله‌ها موجب بسته شدن و یا تنگ شدن مسیر آب می‌شود و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌هاعبور می کند. به همین علت، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود.

همین مسئله هم می‌تواند باعث به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوب‌زدایی را انجام دهید.

تنظیم شیر گاز: بازبینی مجدد و چک کردن پیچ و مهره ها عملی نسبتا تخصصی می باشد که درب صورت انجام نا صحیح فشار گاز به مشکل می خورد بنابراین توصیه می کنیم از شخصی که دارای تخصص است کمک بخواهید. همچنین قرار دادن یک صافی مناسب بر روی شیر گاز، باعث افزایش عمر شیر گاز می شود.

 تنظیم حرارت: با توجه به نیاز محیط میزان حرارت را با استفاده از کلید های حد تنظیم و شیر ترموستاتیک که بر روی رادیاتور شوفاژ قرار دارد به میزان دلخواه و مورد نظرتان تنظیم نمایید تا اتاق به دمای مناسب برسد و بیش از اندازه سرد و یا گرم نشود.

کنترل عملکرد دودکش یا فن:

در پکیج‌های دارای فن ایران رادیاتور، حتما باید عملکرد فن را بررسی کنیم اما اگر پکیج دیواری بدون فن باشد مسیرهای دودکش را چک می کنیم تا گرفته نباشد. با پرتاب یک جسم کوچک داخل دودکش می توان این عمل را به صورت ساده و راحتی انجام داد. درصورت باز بودن مسیر این جسم به راحتی از دودکش عبور می‌کند. نباید دودکش‌ها دارای پیچ و خم زیادی باشند و هر دودکش باید فقط مخصوص به یک دستگاه باشد. از سلامت دودکش، درز نداشتن اتصالات و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شوید زیرا استفاده از دودکش نامناسب خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را به دنبال دارد. بنابراین این مورد را جدی بگیرید.

هواگیری

یکی از بخش های اساسی سرویس هواگیری پکیج ایران رادیاتور می باشد. از مزایای زیر می توان موارد زیر را نام برد:

·         بهبود راندمان گرمایشی سیستم و بلوک‌های رادیاتور

·         کاهش خطر نشتی آب

·         کاهش سر و صدا و آسیب‌های متحمل به دستگاه  

·         استفاده بهینه از گاز و درنتیجه کاهش هزینه‌های گاز

·         کاهش هزینه‌های گاز

·         نکته حائز اهمیت این است که هواگیری را بهتر است پس از داغ شدن رادیاتورها را انجام دهیم. در هنگام هواگیری باید احتیاط کرد که آب گرم شوفاژ به فردی که مشغول سرویس است آسیب نرساند.

منبع: نمایندگی سرویس پکیج ایران رادیاتور