سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش پکیج

 

مجموعه ما نمایندگی فروش انواع پکیج ها در کرج می باشد، تمامی خدمات فروش وخدمات پس از فروش ، به وسیله پرسنل و تکنسین هایی انجام می شود که همگی تایید شده هستند. فروش ، نصب ، سرویس انواع پکیج, عیب یابی, خدمات پس از فروش, گارانتی محصول و …. از خدمات شرکت ما به مشتریان گرامی می باشد. مجموعه ما نمایندگی فروش انواع پکیج ها در کرج می باشد، تمامی خدمات فروش وخدمات پس از فروش ، به وسیله پرسنل و تکنسین هایی انجام می شود که همگی تایید شده هستند. فروش ، نصب ، سرویس انواع پکیج, عیب یابی, خدمات پس از فروش, گارانتی محصول و …. از خدمات شرکت ما به مشتریان گرامی می باشد.

 

 

نمایندگی فروش پکیج ایران رادیاتور

شرکت ما با استفاده از تکنسین ها و کارشناسان مجرب و کارآمد در زمینه فروش و نصب پکیج ایران رادیاتور، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در البرز بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد    .

نمایندگی فروش پکیج بوتان

یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت شرکت بوتان، پکیج شوفاژ دیواری بوتان می باشد. این پکیج ها در ظرفیت های حرارتی مختلفی طراحی و تولید می شوند. غالب پکیج های بوتان دارای هیدرولیک پلیمری و دومدل یعنی مبدل اصلی و مبدل ثانویه می باشند.

نمایندگی فروش پکیج ایساتیس

تاسیسات هدایتی نمایندگی مجاز پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس در استان البرز و کرج یکی از بزرگ ترین و تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی با 10 سال سابقه خدمت رسانی می باشد که به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

نمایندگی فروش پکیج فرولی

مرکز فروش، آموزش و خدمات تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و پکیج دیواری فرولی در کرج در حال فعالیت می باشد و با تکنسین و کارشناسان مجرب و آموزش دیده در خدمت مشتران گرامی می باشد.

نمایندگی فروش پکیج تاچی

پکیج ها به نسبت آبگرمکن های دیواری و شوفاژ خانه دارایمزیت های بیشتری می باشند. پکیج های تاچی صدای کتری تولید می کنند. دسترسی به آب گرم حتی در فشار پایین آب به راحتی ممکن است و همچنیکتری را اشغال می کند که مناسب خانه ها و آپارتمان های امرزوزی می باشد. پکیج های تاچی سبک وزن است اما وزن و جای کم اشغال کننده سبب کم شدن راندمان آن ها نشده است بلکه راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بالاتر است ..

نمایندگی فروش پکیج گلدیران

نمایندگی فروش پکیج دیواری گلدیران در کرج و حومه ، مجموعه تاسیات هدایتی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای فروش، نصب و تعمیر پکیج گلدیران در کرج و حومه می باشد.

نمایندگی فروش پکیج باکسی

فروش و خدمات پس از فروش تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش پکیج های دیواری گرمایشی باکسی در کرج در حال فعالیت می باشد و با کارشناسان و نصابان فنی و آموزش دیده در خدمت مشتران عزیز می باشد.

نمایندگی فروش پکیج بوش

نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش پکیج های دیواری بوش در کرج و حومه ، مجموعه تاسیسات هدایتی آماده ارائه سرویس دهی می باشد، مجموعه تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مجاز و معتبر همیشه در رده اول تعمیرات و فروش لوازم خانگی بوش در کرج و استان البرز بوده است، از این جهت ما بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی در کرج را به شما ارائه می دهیم.

 منبع: فروش انواع پکیج در کرج