سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کولر گازی اسپلیت جنرال

راهنمای خرید کولر گازی اسپلیت جنرال:کولر گازی جنرال همانند سایر محصولات تولیدی این شرکت جزو کالاهای بسیار با کیفیت و منحصر به فرد بازار به حساب می آیند.قیمت کولر گازی جنرال به نسبت برند های دیگر در رده متوسط و از لحاظ کارایی جزو برترین ها هستند.

کولر گازی جنرال همانند سایر محصولات تولیدی این شرکت جزو اجناس بسیار با کیفیت و خاص بازار به حساب می آیند.قیمت کولر گازی جنرال به نسبت برند های دیگر در رده متوسط و از لحاظ کارایی جزو برترین ها هستند.

کولر گازی اسپلیت جنرال از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان می باشد و برای تامین هوای گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد . کولر گازی ارزان اینورتر جنرال شامل مدل های مختلف با عملکرد سرد و گرم در ظرفیت 30000 بی تی یو بر ساعت می باشد . این کولر گازی از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و کمپرسور آن روتاری می باشد . کیت اینورتر ، سیستم تنظیم پرتاب باد ، نمایشگر دیجیتال مخفی و عملکرد کم صدا از مزیت های کولر گازی جنرال می باشد . کولر گازی کم مصرف جنرال دارای 60 درصد صرفه جویی می باشد. در این مدل از کولر گازی گاز مبرد R410 به کار رفته است .

کولر گازی دیواری جنرال طرح لبخند با عملکرد سرد ، سرد و گرم در ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 و 36000 بی تی یو بر ساعت می باشد . این کولر گازی از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و کمپرسور آن روتاری می باشد . سیستم تنظیم پرتاب باد ، نمایشگر دیجیتال و عملکرد کم صدا از مزیت های کولر گازی جنرال می باشد . کولر گازی دیوای جنرال در رده مصرف انرژی A می باشد ، در این مدل از کولر گازی گاز مبرد R410 به کار رفته است .

نمایندگی کولرهای جنرال علاوه بر فروش تعمیرات و نصب انواع کولر گازی جنرال را نیز انجام می دهد. این مجموعه توانسته با همت و تلاش تعمیرکاران و تکنسین های متخصص توانسته است در زمان هایی که شما به آن نیاز دارید در کنارتان باشد تا بتواند با اتکا بر دانش و تخصص چندین ساله خود اقدام به سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما نماید تا در فصول گرم و سرد سال چه درمحل کار و چه در محل زندگی خود لحظات آرامی را بگذرانید.