سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کولر گازی اسپلیت جنرال

راهنمای خرید کولر گازی اسپلیت جنرال:کولر گازی جنرال همانند سایر محصولات تولیدی این شرکت جزو کالاهای بسیار با کیفیت و منحصر به فرد بازار به حساب می آیند.قیمت کولر گازی جنرال به نسبت برند های دیگر در رده متوسط و از لحاظ کارایی جزو برترین ها هستند.

ادامه مطلب...

آشنایی با انواع فوم های مبلی

آشنایی با انواع فوم های مبلی: استیل و راحتی دچار سردرگمی می شوند. هنگامی که مشتریان به بازار و یا فروشگاه های آنلاین برای خرید انواع مبل مراجعه می کنند با اطلاعات و اصطلاحات تخصصی همچون فوم گرم ، فوم سرد اسفنج یورتان مرو به رو می شوند که ممکن است موجب گیج شدن مشتری در انتخاب شود.در این مقاله با تفاوت فوم سرد، فوم گرم و همچنین با تنوع فوم آشنا می شوید تا در زمان خرید مناسب ترین تصمیم را بگیرید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی به عمل آورید.

  ادامه مطلب...

مواردی که باعث می شود کولر گازی خنک نکند

مواردی که باعث می شود کولر گازی خنک نکند: عوامل و دلایل بسیاری برای خنک نکردن کولر گازی وجود دارد که مهمترین آن ها، خرابی قطعات داخلی این دستگاه می باشد. کارشناسان ما ، معتقدند که علت اصلی بروز مشکل گفته شده، خرابی کمپرسور یا مختل شدن فرایند کاری این قطعه است. در واقع باید گفت که وقتی این قطعه از کار می افتد، دستگاه در فرایند جابجایی و انتقال هوا به مشکل خورده و به این ترتیب، نمی تواند عملیات سرما دهی را به درستی انجام دهد. در نتیجه شما خنکای مورد نیاز را از کولر گازی خود دریافت نخواهید کرد. همچنین اگر برد الکترونیکی کولر گازی شما دچار مشکل شود، اولین نشانه آن این است که دستگاه محیط را خنک نمی کند. 

ادامه مطلب...

هزینه تعمیرات و سروی سانواع پکیج بوتان

 

هزینه تعمیرات و سروی سانواع پکیج بوتان: تعمیر پکیج ایران رادیاتور یکی از ده ها خدمات ما در خصوص تعمیر انواع پکیج ایران رادیاتور و شوفاژ است. این مجموعه با به کارگیری پرسنل باتجربه شما را از رفتن به نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور و دانستن آدرس نمایندگی های ایران رادیاتور در تهران بی نیاز می کند. مشتریان ما تا قبل از سفارش، از نبودن یک مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شکایت داشتند و پس از دریافت خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور، رضایت از کیفیت تعمیر پکیج را اعلام کردند. 

ادامه مطلب...

قیمت سرویس پکیج دیواری بوتان

قیمت سرویس پکیج دیواری بوتان: سرویس پکیج بوتان یکی از هزاران خدمات ما در خصوص تعمیر انواع پکیج بوتان و شوفاژ است. این مجموعه با به کارگیری نیروهای باتجربه شما را از رفتن به نمایندگی تعمیرات بوتان و دانستن آدرس نمایندگی های بوتان در تهران بی نیاز می کند. مشتریان ما تا قبل از سفارش، از نبودن یک مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان شکایت داشتند و پس از دریافت خدمات تعسرویس پکیج بوتان، رضایت از کیفیت تعمیر پکیج را اعلام کردند. 

ادامه مطلب...